- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
- ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΧΟΡΗΓΟI
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018
Έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου Συμπληρώστε το Username ή το Email σας για να λάβετε τα στοιχεία πρόσβασης σας
Με εξειδίκευση στο Cross-Border eCommerce, ο Jeroen είναι ο Εκδότης του “Cross-Border Magazine”, ενός online αλλά και έντυπου περιοδικού το οποίο καταπιάνεται εξ’ ολοκλήρου με θέματα που αφορούν στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο (www.cross-border-magazine.com). Παράλληλα, είναι Συνιδρυτής της εταιρείας Salesupply, η οποία παρέχει υπηρεσίες e-fulfillment και έχει παρουσία στην Ευρώπη, τις Η.Π.Α. και την Κίνα.
To Cross-border selling είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν μακροπρόθεσμα. Τα πιο επιτυχημένα brands και οι online resellers εστιάζουν στη διεθνή τους δραστηριότητα και αναπτύσσονται γρήγορα. Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτούς; Ποιο είναι το μυστικό τους και πώς μπορούμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους; Η παρουσίαση αυτή θα σας δώσει σχετικά insights και επιδιώκει να αφυπνίσει τις επιχειρήσεις που δεν ανταποκρίνονται τόσο στις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς του κοινού όσο και στην συνεχή αύξηση του online ανταγωνισμού.