Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

Δευτέρα 5 Μαρτίου: The Conference Αμφιθέατρο OTEAcademy Τρίτη 6 Μαρτίου: The Workshops OTEAcademy

Νίκος Ξυδάς

Ιδρυτής, Humble

Νίκος Ξυδάς
Νίκος Ξυδάς

Ο Νίκος Ξυδάς είναι ο ιδρυτής της Humble Digital Agency, ενός ταχύτατα αναπτυσσόμενου Digital Agency, με διαφημιστική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες. Η Humble έχει βραβευθεί σε πολυάριθμες διοργανώσεις για την προσέγγιση της που συνδυάζει τη Δημιουργικότητα με το Performance. Έχει βοηθήσει περισσότερες από 70 ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν εντός και εκτός συνόρων, με highlights την καμπάνια που βοήθησε την BoConcept Ελλάδος να ανακηρυχθεί ως "Franchisee of the Year" του Παγκόσμιου Δικτύου της πολυεθνικής, καθώς και το πρωτότυπο λανσάρισμα στην Αμερική της πρώτης αλυσίδας ελληνικών Bakeries με την επωνυμία "GFG Bakeries".

Η εταιρεία διαθέτει τον τίτλο «Premier Google Partner» που αποτελεί ανώτατη αναγνώριση από την Google και πιστοποιεί την αυξημένη αποτελεσματικότητα της εταιρείας, την ικανότητά της να διαχειριστεί πλήθος καμπανιών και παράλληλα επιβραβεύει τη στρατηγική με την οποία προσεγγίζει το διαφημιστικό κανάλι Google Adwords.

Σύνοψη Παρουσίασης
“Expanding Your Business Abroad. A BoConcept & Humble Case Study”

Τα Social Media βοήθησαν χιλιάδες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, παρακάμπτοντας το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Η εξαιρετική σχέση κόστους / προβολής (Cost per Reach) που προσφέρει η διαφήμιση στα Social Media επέτρεψε για πρώτη φορά στην ιστορία, σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, να ξεπεράσουν τα γεωγραφικά όρια που θέτει το φυσικό τους κατάστημα και να απευθυνθούν στο σύνολο της επικράτειας "ανοίγοντας" νέες αγορές.

Λογικό επακόλουθο της ανάπτυξης εντός των συνόρων της χώρας, είναι η προσπάθεια πολλών επιχειρήσεων για τη διεύρυνση και εκτός αυτών.

Στην Humble Digital Agency έχουμε συμμετάσχει σε πολυάριθμα projects εξωστρέφειας ελληνικών επιχειρήσεων, και στην προσεχή ομιλία με τίτλο "Expanding Your Business Abroad. A BoConcept & Humble Case Study" θα αναλύσουμε την επιτυχημένη «συνταγή» που βοήθησε την πολυεθνική εταιρεία να επεκταθεί για πρώτη φορά σε Βαλκανικές χώρες, διατηρώντας την έδρα της στην Ελλάδα.

Διεθνείς Ομιλητές

Christian Stephan Έχοντας μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Retail Technology, ο Christian είναι ο Head of Innovation Research, Digital Strategy & Transformation, στην MediaMarktSaturn N3XT. Θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ελληνικό συνέδριο για να μας αποκαλύψει το μέλλον του Retail.
Andre Morys Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένας από τους κορυφαίους influencers παγκοσμίως σε θέματα Conversion Optimization. Ο Andre είναι δημοφιλής keynote ομιλητής και CEO της KonversionsKRAFT, ένα καταξιωμένο agency με έδρα τη Γερμανία το οποίο ειδικεύεται στο να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες.
Ben Farrell Εδώ και 4 χρόνια ασκεί καθήκοντα Head of Central Operations and Transport στην John Lewis. Έχει θητεύσει σε στρατηγικές θέσεις στο βρετανικό Υπουργείο Άμυνας, ενώ υπήρξε επικεφαλής της ομάδας που ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό των επιχειρήσεων του βρετανικού στρατού στο Ιράκ.
Mogens Møller Ο Mogens είναι CEO της Sleeknote, μιας εταιρείας που βοηθά τα e-shops να ενισχύσουν το engagement με τους επισκέπτες τους και να τους μετατρέψουν σε πελάτες. Ο ίδιος έχει πάθος με τα user-tests. Και αυτό γιατί επιζητά να βρει ουσιώδεις απαντήσεις στο ερώτημα «τι κάνει τους επισκέπτες να προβούν σε αγορές;».
Nichola Stott Με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση στο SEO και το eCommerce, η Nichola βοηθά τους πελάτες της να αυξάνουν τα έσοδά τους μέσω του Search, ενώ καταθέτει συχνά πυκνά τις απόψεις της σε καταξιωμένα συνέδρια όπως τα SMX Milan και Brighton SEO.
Ivan Imhoff Έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 300 στελέχη και 75 εταιρείες παγκοσμίως, ο Ivan είναι ένας καταξιωμένος CRO Strategist, ο οποίος μάλιστα έχει ανακηρυχθεί top-rated ομιλητής σε συνέδρια όπως τα ICEEfest & All Things Performance.
Chloë Thomas Συγγραφέας πολλών δημοφιλών βιβλίων για το eCommerce, host του podcast “eCommerce MasterPlan” και επικεφαλής του αντίστοιχου Virtual Summit, η Chloë είναι, σύμφωνα με το Power Retail, ένας από τους 10 κορυφαίους eCommerce Commentators παγκοσμίως.
Jeroen Leenders Ο Jeroen είναι ο Εκδότης του “Cross-Border Magazine”, το οποίο καταπιάνεται εξ’ ολοκλήρου με θέματα που αφορούν στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, είναι συνιδρυτής της Salesupply, εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες e-fulfillment.
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
ACS
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR