Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Δευτέρα 5 Μαρτίου: The Conference Αμφιθέατρο OTEAcademy Τρίτη 6 Μαρτίου: The Workshops OTEAcademy

Mogens Møller

CEO & co-Founder, Sleeknote

Mogens Møller
Mogens Møller

Ο Mogens είναι CEO της Sleeknote, μιας εταιρείας με έδρα τη Δανία η οποία βοηθά e-shops από όλο τον κόσμο να ενισχύσουν το engagement με τους επισκέπτες τους και να τους μετατρέψουν σε πελάτες.

Ο Mogens έχει πάθος με τα user-tests. Και αυτό γιατί επιζητά ουσιώδεις απαντήσεις στο ερώτημα «τι κάνει τους επισκέπτες να προβούν σε αγορές». Στις ομιλίες του, ο co-Founder της Sleeknote προσπαθεί να εμπνεύσει και, παράλληλα, να προσφέρει πρακτικές συμβουλές στο κοινό του, βοηθώντας τους έτσι να βελτιστοποιήσουν το conversion του e-shop τους.

Σύνοψη παρουσίασης
How to Compete Against the Big Fish

Μέρα με τη μέρα, οι κυρίαρχες online επιχειρήσεις καταλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Αυτή η εξέλιξη αποθαρρύνει τα μικρότερα e-shops και οδηγεί πολλά εξ’ αυτών σε απογοητευτικές πωλήσεις.

Στην παρουσίασή του με τίτλο “How to Compete Against the Big Fish”, ο Mogens θα αποκαλύψει μια σειρά από μεθόδους, λιγότερο διαδεδομένες, οι οποίες θα βοηθήσουν τους Δαυίδ του ηλεκτρονικού επιχειρείν να κοιτάξουν στα μάτια τους Γολιάθ αυτού του κόσμου.

Οι συμμετέχοντες θα επιστρέψουν στο γραφείο με πρακτικές συμβουλές και οδηγίες που θα μπορέσουν να τις εφαρμόσουν άμεσα.

Διεθνείς Ομιλητές

Christian Stephan Έχοντας μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Retail Technology, ο Christian είναι ο Head of Innovation Research, Digital Strategy & Transformation, στην MediaMarktSaturn N3XT. Θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ελληνικό συνέδριο για να μας αποκαλύψει το μέλλον του Retail.
Andre Morys Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένας από τους κορυφαίους influencers παγκοσμίως σε θέματα Conversion Optimization. Ο Andre είναι δημοφιλής keynote ομιλητής και CEO της KonversionsKRAFT, ένα καταξιωμένο agency με έδρα τη Γερμανία το οποίο ειδικεύεται στο να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες.
Ben Farrell Εδώ και 4 χρόνια ασκεί καθήκοντα Head of Central Operations and Transport στην John Lewis. Έχει θητεύσει σε στρατηγικές θέσεις στο βρετανικό Υπουργείο Άμυνας, ενώ υπήρξε επικεφαλής της ομάδας που ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό των επιχειρήσεων του βρετανικού στρατού στο Ιράκ.
Mogens Møller Ο Mogens είναι CEO της Sleeknote, μιας εταιρείας που βοηθά τα e-shops να ενισχύσουν το engagement με τους επισκέπτες τους και να τους μετατρέψουν σε πελάτες. Ο ίδιος έχει πάθος με τα user-tests. Και αυτό γιατί επιζητά να βρει ουσιώδεις απαντήσεις στο ερώτημα «τι κάνει τους επισκέπτες να προβούν σε αγορές;».
Nichola Stott Με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση στο SEO και το eCommerce, η Nichola βοηθά τους πελάτες της να αυξάνουν τα έσοδά τους μέσω του Search, ενώ καταθέτει συχνά πυκνά τις απόψεις της σε καταξιωμένα συνέδρια όπως τα SMX Milan και Brighton SEO.
Ivan Imhoff Έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 300 στελέχη και 75 εταιρείες παγκοσμίως, ο Ivan είναι ένας καταξιωμένος CRO Strategist, ο οποίος μάλιστα έχει ανακηρυχθεί top-rated ομιλητής σε συνέδρια όπως τα ICEEfest & All Things Performance.
Chloë Thomas Συγγραφέας πολλών δημοφιλών βιβλίων για το eCommerce, host του podcast “eCommerce MasterPlan” και επικεφαλής του αντίστοιχου Virtual Summit, η Chloë είναι, σύμφωνα με το Power Retail, ένας από τους 10 κορυφαίους eCommerce Commentators παγκοσμίως.
Jeroen Leenders Ο Jeroen είναι ο Εκδότης του “Cross-Border Magazine”, το οποίο καταπιάνεται εξ’ ολοκλήρου με θέματα που αφορούν στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, είναι συνιδρυτής της Salesupply, εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες e-fulfillment.
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
ACS
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR